Fenomén stories vznikl díky sociální síti Snapchat. Ten však postupně zanikl a v předávání informací na 24 hodin figuroval především Instagram. Na storíčka svých oblíbených influencerů se však nyní můžete podívat nejen na Instagramu či Facebooku, ale i na Youtube.
Tvůrci samotné Storie vytvořili tuto novinku pro Youtubery již před čtyřmi měsíci. Přístup k této funkci však měli pouze youtubeři s více než 70 000 odběrateli. Platforma nyní snížila tuto hranici na 10 000 odběratelů. Pro Youtube komunitu je tento krok jedním z mnoha, které v poslední době vznikly. Odběratelé jednotlivých obsahů se můžou zúčastnit anket, hlasovat, a nyní navíc být blíž svému oblíbenému tvůrci. Právě tak se můžou diváci propojit s youtubery nejen skrze vlogy, ale nyní i díky krátkým videím z každodenního života. Funkce Storie se oproti Instagramu či Facebooku liší také tím, že vydaný obsah na internetu není k vidění uživateli čtyřiadvacet hodin, ale rovnou sedm dní. Odběratelé navíc mají možnost zúčastnit se debaty v komentářové sekci pod každým příspěvkem.
Alphabet, provozovatel Youtube, navíc seznámil uživatele s další změnou. Kvůli nátlaku publika společnost zrušila takzvané anotace. Právě v těchto okýnkách pod videem si mohli diváci zjistit odkazy či informace doložené k videu. Mnoha uživatelům přišla tyto anotace příliš rušivé, a právě proto je společnost postupně utlumovala. Nyní již není možné tvořit nové anotace.